掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

【叫談在心】43歲李漫芬誕B女﹕好百厭,愚人節才出來! __,李漫芬,

43歲嘅無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)今日喺facebook宣佈BB女喺噚日愚人節出世喇,恭喜恭喜!B女名字叫談在心,重7磅8。預產期原本係上月28 ...


43歲嘅無綫娛樂主播李漫芬(Fanny)今日喺facebook宣佈BB女喺噚日愚人節出世喇,恭喜恭喜!

B女名字叫談在心,重7磅8。預產期原本係上月28日,但Fanny陣痛咗31小時BB都唔肯出嚟,最後要緊急刀開,Fanny話﹕「感恩這個心心豬來到我們的家,她真的好百厭,28/3預產期,她等到1/4愚人節才出來!又作弄媽媽,請媽媽食個全餐!31小時陣痛都不願游去她應去的位置,最終要緊急開刀!」

由於Fanny生完之後需要觀察,所以到今日先可以影全家福同大家分享,佢話:「由於生產完我有點狀況,未能抱bb一下就需要到另一個房間觀察,那裏很多儀器,不可開手提 我沒法即時和大家報喜,請見諒!等到今天早上6時半我終於可以和bb團聚了!」Fanny覺得BB似爸爸一樣眼大大,感激醫護人員同老公,佢話﹕「老公全程陪伴,除了緊急開刀分開了的一刻,您知道嗎?您令我堅強!希望心心豬健康成長,有一個愉快的人生旅程!我和daddy會努力學習的做您的爸爸媽媽!現在第一次餵人奶中,感覺很實在,很奇謝謝上天給我們這禮物,談在心都祝福大家,活得悠然自在,天天康泰身心。」



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

李漫芬覺得囡囡似爸多啲。(facebook圖片)
43歲第一次生小朋友,之前都有影大肚寫真。(facebook圖片)
李漫芬感激分娩期間,老公全程陪伴。(facebook圖片)
李漫芬之前出活動做司儀,老公已陪在身邊,好緊張。(資料圖片)
李漫芬結婚相。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!