掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

蕭正楠阿田大西洋登台High爆唱到凌晨三點 __,阿田,蕭正楠,正楠,田蕊妮,

唱到凌晨三點?真係好High啵~~藝人蕭正楠(阿蕭)近日完成新劇《十二傳說》拍攝工作後,與田蕊妮到美國大西洋城登台,唱足超過兩小時,凌晨三時先完騷。適 ...


唱到凌晨三點?真係好High啵~~


藝人蕭正楠(阿蕭)近日完成新劇《十二傳說》拍攝工作後,與田蕊妮到美國大西洋城登台,唱足超過兩小時,凌晨三時先完騷。

適逢昨日是「哥哥」逝世15周年,阿蕭接受東網訪問時,透露於活動上獻唱四首張國榮的歌曲,包括《大熱》、《追》、《風繼續吹》等,更與一名華僑觀眾合唱《當年情》他說:「我一向都有唱開哥哥(張國榮)啲歌,哥哥真係冇得輸!不過尋晚唱多啲,因為哥哥啲歌太深入民心,所以我一唱《當年情》,觀眾即刻舉手上嚟唱。」

阿蕭又指當地粉絲熱情:「可能佢哋少見香港藝人,不過現場有四個保安圍住我哋,所以落台握手秩序係良好,但佢哋捉住我哋手唔放咁滯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!