掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

張靚穎傳離婚引罵戰 尚雯婕:遇人不淑 __,張靚穎,

張靚穎被傳與馮軻離婚,但就引起另外兩個人對罵!(資料圖片)內地女星張靚穎同經理人馮軻2016年結婚,但網上就流傳內地作詞人文雅喺朋友圈所發嘅留言截圖, ...


張靚穎被傳與馮軻離婚,但就引起另外兩個人對罵!(資料圖片)


內地女星張靚穎同經理人馮軻2016年結婚,但網上就流傳內地作詞人文雅喺朋友圈所發嘅留言截圖,被指係暗示張靚穎與馮軻已離婚。事件喺網上鬧得熱哄哄,不過當事人尚未回應但就引起罵戰!

曾與張靚穎同公司嘅內地人氣歌手尚雯婕發文表示:「曾經同門,感覺張靚穎是個簡單的好女子,人美歌甜,她那個急功近利的男友確實配不上她。朋友圈爆料的那個知心大姐實在太想紅了,小張的單純被利用了,還是遇人不淑。​」

另一方面,文雅就喺微博點名叫「雯婕」以後唔好喺公開場合唱佢作詞嘅歌:「雯婕:1、請你以後不要再在任何公開場合演唱有署名『文雅』作詞的歌,反正你很早就公開說過你不再出中文專輯唱中文歌,正直如你請說到做到;2、習慣性蹭熱點像走夜路,自己走怕見鬼,旁人看如見鬼;3、知心大姐真的想紅,不用爆料,第一個就寫寫和你及聶涛共事的種種;4、就算微博不是你本人所發,但相信品格低下的小人,也是遇人不淑。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!