掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

小美爆張學友怕醜一面:真係好可愛 __,學友,張學友,

鮮為人知嘅一面!郭富城經理人小美接受馬浚偉的電台節目訪問,當年小美畢業後第一份便是入電視台工作,在音樂節目工作了一年多後,便有機會當助導拍MV,小美表 ...


鮮為人知嘅一面!


郭富城經理人小美接受馬浚偉的電台節目訪問,當年小美畢業後第一份便是入電視台工作,在音樂節目工作了一年多後,便有機會當助導拍MV,小美表示第一次以助導身份拍的MV正是張學友《輕撫你的臉》,當時她和學友都是新人,最記得學友穿了一件便裝前來,導演吩咐她去叫學友換衫開工,她就走到學友身邊叫他換衫,學友就答:「我已經換咗喇!」跟着她便跑回去跟導演說,最後學友都是穿上他的便服拍MV,而MV女主角是邵美琪。小美笑謂:「記得有一幕係要學友輕撫邵美琪嘅面,佢好怕醜唔敢摸落去,真係好可愛。」

另外,好深印象是正式做導演就是拍攝盧冠廷的《天鳥》MV,小美謂:「當時好開心,盧冠廷好信任我,佢就喺個大山頭到拉二胡,同埋我提議係用一個鏡頭落拍攝,呢個就係年青,一啲顛覆嘅嘢都夠膽做。」小美稱亦多得初入行時負責為MV上字幕的工作,令她從中學到好多嘢,在拍攝視野亦廣闊不少。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!