掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

名人:鄧鉅明呵太太「放吓假減吓壓」 __,

鄧鉅明與太太十分恩愛,出席活動總是成雙成對。太子珠寶鐘錶集團主席及行政總裁鄧鉅明與太太鄧宣宏雁(Emily)出席鐘錶品牌活動,Emily表示非常喜歡老 ...


鄧鉅明與太太十分恩愛,出席活動總是成雙成對。


太子珠寶鐘錶集團主席及行政總裁鄧鉅明與太太鄧宣宏雁(Emily)出席鐘錶品牌活動,Emily表示非常喜歡老公所送贈的手錶:「隻錶唔喺太細或者太大,同埋啲鑽石擺位,擺得好有層次,所以我好鍾意老公送嘅呢隻錶。(你平時有冇儲錶嘅習慣?)我都儲咗幾隻錶嘅,可以方便自己返工或者襯衫着晚裝嗰陣戴吓,之前都收過一啲sporty(運動型)嘅錶,但喺發覺唔係太啱自己。」而鄧鉅明認為女性應該選擇較大的手錶,看起來會更時尚。

另外,Emily透露最近與家人乘坐郵輪到沖繩旅遊,可能香港天氣變化令她感到不舒服,有少許「聲沙沙」:「最近工作有啲忙,搞到有少少心理壓力,不過都喺自己畀自己壓力啫。」問鄧鉅明如何呵番?他即說:「多啲陪老婆,做跟得先生。其實我都想佢多啲放假,順便減吓壓。」問Emily老公有否分享減壓心得?她笑言:「佢都唔識嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!