掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

江若琳笑蕭潤邦 同愛貓父子相 __,蕭潤邦,江若琳,

耍花槍!江若琳(Elanne)和蕭潤邦(Oscar)愛得甜蜜,養了一隻4個月大的貓咪「糯米糍」。兩人均覺得貓神秘又有型,但就沒有養貓經驗,剛好Osca ...


耍花槍!


江若琳(Elanne)和蕭潤邦(Oscar)愛得甜蜜,養了一隻4個月大的貓咪「糯米糍」。兩人均覺得貓神秘又有型,但就沒有養貓經驗,剛好Oscar的朋友養的貓生了多隻貓咪,故決定收養一隻。Elanne表示:「拎返嚟時係得手掌咁大,我哋都擔心唔識點湊,不過就戒咗奶,依家四個月嘞,好健康。」她踢爆Oscar愈來愈錫糯米糍,當初她到寵物店買玩具及零食時,男友總說不用買太貴,但最後愈買愈貴、愈買愈多反而是Oscar。Elanne笑言:「你哋可以望吓糯米糍個樣,再望Oscar,佢哋真係好有父子相。」

Oscar則指糯米糍很喜歡「出街」,有別一般貓咪,會跟他們遊車河,喜歡伏在車頭擋風玻璃前看風景。兩人笑言已成為「貓奴」,視糯米糍為兒子,若緣分到,不介意為愛貓添個「女朋友」作伴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!