掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

唐文龍驚人搞黃文意:要搞就搞我喇! __,黃文意,唐文龍,

唐文龍就話覺得呢段緋聞好有壓力,因為唔係真事。藝人唐文龍接受電台訪問,講到感情事,文龍強調仍是單身沒有拍拖,對於被拍到和一個女子在銅鑼灣街頭行街,他表 ...


唐文龍就話覺得呢段緋聞好有壓力,因為唔係真事。


藝人唐文龍接受電台訪問,講到感情事,文龍強調仍是單身沒有拍拖,對於被拍到和一個女子在銅鑼灣街頭行街,他表示:「我知你哋講邊個,佢其實係我前經理人,呢排傾緊一個項目,所以果日就出嚟傾下,最好笑之後我哋仲Join埋一個女仔去餐廳食飯,但佢哋又冇寫嘅。」

至於另一緋聞女友黃文意,文龍亦認真說:「唔好搞佢,要搞,搞我喇!(好有壓力?)當然有,同埋真係唔係真事。我已經單身咗都有年幾,依家都冇拍拖。」文龍認為感情事一切隨緣,難得現工作有點起色,都想專注工作上。

除了和女性傳緋聞,更傳過和劉永健傳HeHe情,他稱與劉永健是生意上合作,在工事上見面,坦言工事以外都不會見。問到會否怕誤會被當真?文龍坦言:「除非大家都搵到女朋友先一齊出現嘞,其實大家係好多年朋友,拍《十月初五的月光》已經認,要『愛』就一早愛咗啦。」唐文龍最無奈是連父親都信以為他「轉性」,擔心到專登約出來質問他,他對父親說:「我唔鍾意男人,我鍾意女人架。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!