掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

好殘酷…!陳奐仁當初做唔成歌手關個樣事 __,陳奐仁,

就係因為咁所以嗰時做唔到歌手?!歌手兼音樂人陳奐仁(Hanjin)最近推出新碟《壞人的價值》,曾經幫不少天王天后級人馬監製唱片的Hanjin今次亦是自 ...


就係因為咁所以嗰時做唔到歌手?!


歌手兼音樂人陳奐仁(Hanjin)最近推出新碟《壞人的價值》,曾經幫不少天王天后級人馬監製唱片的Hanjin今次亦是自己一手包辦碟中五首歌的編曲監製,不過他在訪問中透露自己的夢想其實是表演,一開始沒有想過要做音樂人:「我入行嘅時候做啲demo唔係用來賣歌,係攞嚟畀啲唱片公司嘅高層聽,希望佢哋可以幫我出碟,當然佢哋唔簽我喇,但佢就會問:『你啲歌幾好聽喎,不如你畀我啲歌手唱喇?』就係咁我就變成一個賣歌嘅人,當時我會覺得係咪因為我啲production未夠好,所以你聽唔明我做嘅嘢?於是我就一心一意去學做監製、混音同編曲,等到我做到最好之後,點知佢哋嘅反應都係一樣:『你啲歌唔夠commercial(商業),你個樣唔係好Commercial,但係你啲歌好聽,不如畀我啲歌手唱。既然你監製又咁叻,不如幫埋我哋做監製。』所以透過呢十年嘅投資同埋付出,我就知道一樣嘢,就係唔係我啲歌唔commercial,可能係我個樣唔夠commercial啫。」

這個時候主持人阮兆祥馬上接口:「點會唔commercial?你睇我哋兩個孖生兄弟咁款仲唔commercial?所以係佢哋冇眼光,音樂嘅嘢有時未必賣花讚花香就有用,都要遇到知音人先得嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!