掃呢頁CODE去手機

2018年4月3日 星期二

【切勿模仿】陳小春拋Jasper落水 近兩米高撻落泳池 __,小春,陳小春,

自從陳小春帶囝囝陳胤捷(Jasper)拍完內地節目《爸爸去哪兒5》,網民大讚Jasper可愛又懂事,今日陳小春老婆應采兒喺社交網貼咗一條父子短片,就幾 ...


自從陳小春帶囝囝陳胤捷(Jasper)拍完內地節目《爸爸去哪兒5》,網民大讚Jasper可愛又懂事,今日陳小春老婆應采兒喺社交網貼咗一條父子短片,就幾乎嚇壞咗一大批網友,紛紛替Jasper感到心疼又好笑!

喺短片中赤裸上身嘅小春,雙手將4歲嘅Jasper抱起,用力拋高過自己頭頂再拋落泳池,Jasper好似深水炸彈咁炸水,炸到水花四濺,身為老竇嘅小春笑得好開心,應采兒留言:「親爹」,有網友神回:「所以親媽是在攝像嗎」、「看得出來,春哥是真的很開心啊」、「哈哈哈哈哈心疼我Jasper」。

雖然睇落有啲危險,不過,Jasper就玩得好興奮,事關小春都喺社交網貼另一條Jasper跳水短片,今次就係小春企喺泳池裏面,用手舉起Jasper再擲落水,離開水面嘅Jasper,識得曲起腳仔,用雙手抱實腳仔落水,學擺跳水運動員嘅甫士,玩得好開心㖭。

之前台灣藝人王子(邱勝翊)貼咗同Jasper打機相,留言踢爆:「有位嚴母不讓兒子玩遊戲,放了段Video讓我們假玩,但Jasper一直都覺得是真的,心疼他!」睇嚟小春同應采兒呢對虎爸虎媽,教仔有自己一套方法。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



應采兒喺微博放咗條片,見到陳小春拋到囝囝Jasper高過一個成人身高。(微博圖片)
(微博圖片)
陳小春玩得好開心。(微博圖片)
(微博圖片)
Jasper成個人打側跌落水。(微博圖片)
陳小春ig另外都有一條玩水片。(ig圖片)
又係拋到高過人頭。(ig圖片)
Jasper抱膝,有網民話佢姿勢好正確…(ig圖片)
台灣藝人邱勝翊話陪Jasper「打機」,實情只係係應采兒播咗段gameplay片。

鍾意就快D Share啦!