掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

【才子轉型】王貽興離無綫拍鬼片 : 被標籤撈唔掂 __,無綫,

才子王貽興以23歲之齡奪得中文文學雙年獎,03年入無綫擔任主持,直至15年,兩次出入大台,不過未有機會發揮所長。去年開始,他夥拍商台主持、名攝影師劉翁 ...




才子王貽興以23歲之齡奪得中文文學雙年獎,03年入無綫擔任主持,直至15年,兩次出入大台,不過未有機會發揮所長。去年開始,他夥拍商台主持、名攝影師劉翁(SUNNY)為ViuTV拍電製作視劇《VR驅魔人》,既是演員又是編劇和導演,成為近日電視台最高收視第一位。

對於離開大台轉型幕後,王貽興說自己是有感懷才不遇:「我本來諗住可以改變外間對文學嘅老土想法,既然上半生做唔到,希望可以下半生,用一啲比較多人留意嘅媒介去影響其他人,電視劇係其中一種。」

至於拍檔劉翁,由英國畢業回港已經成名,在攝影行跟不少巨星藝人合作過,他認為只有技不如人,沒有懷才不遇這回事。他說:「我哋每個人都係默默咁做,其實好容易就做到,但大家無諗過,要成就成功嗰一點,仲要意嗰一點嘅配套,我就會搵埋週邊嘅配套。」

兩人雖只認識幾年,但工功已經有相當默契,誠如劉翁所言,工作夥伴不易搵到適合,只有工作時才會表露真性情,他跟王貽興都是專注工作,不作無謂應酬的人。

立即按此連結Download:https://goo.gl/NVySCK



鍾意就快D Share啦!