掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

默契仲喺度!HotCha錄新歌好快搞掂 __,HotCha,

HotCha錄音過程很快,因為大家默契仲喺度。組合HotCha到電台宣傳新歌《AreYouStillMyBestFriend》,她們透露印了300隻派 ...


HotCha錄音過程很快,因為大家默契仲喺度。


組合HotCha到電台宣傳新歌《Are You Still My Best Friend》,她們透露印了300隻派台碟,笑言擔心沒人買。Crystal表示很開心再有屬於3人的物品放進家中的玻璃櫃。Winkie坦言錄音過程很快,大家的默契仍在,感覺很溫暖。Crystal亦認為很驚喜:「仲以為要磨合,因為好耐冇一齊做嘢,好驚會係另一種感覺。我係最後一個錄音,聽番佢哋唱歌起晒雞皮!」

說到6月初的合體騷,Regen表示尚未排舞:「之前HotCha成日都好即時,排兩日舞就要上節目,08年個騷得一個星期練舞,希望今次多啲時間,排舞老師已經準備緊。」不過這次她們只得兩星期,因Winkie 5月中要到內地拍新戲,首次在關於跆拳道的電影擔任女主角,到時要在酒店睇片溫習舞步和歌詞:「套戲咁啱Cast中,係好大機會。多謝兩位戰友體諒我,冇怪我,仲提醒我小心整親。」她指演唱會售票在即,一次過回覆朋友的買飛要求後就要專心工作。Regen指她們會自律各自練習,稍後再3人一起夾。Crystal就笑說很擔心記錯次序,怕粉絲比自己更熟。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!