掃呢頁CODE去手機

2018年4月25日 星期三

老尖街頭獻唱!Busking歌手Judas恨開騷 __,

Judas再次喺街頭獻唱。網紅busking歌手Judas(羅凱鈴)於尖沙咀街頭出席活動,即場獻唱三首歌曲,獲近50名粉絲到場支持,更不時與Judas ...


Judas再次喺街頭獻唱。


網紅busking歌手Judas(羅凱鈴)於尖沙咀街頭出席活動,即場獻唱三首歌曲,獲近50名粉絲到場支持,更不時與Judas合唱,又送上鮮花,氣氛熱烈。而Jadus的外婆亦有現身舉牌為孫女打氣,更送上利是。

Judas受訪時表示近期少於室外獻唱,問到會否想再次於街頭獻唱,她說:「所有表演機會我都想試,增值自己同攞多啲經驗。」對於粉絲愈來愈多,她說:「好開心,多謝佢哋。同埋都係做緊自己鍾意做嘅嘢。(幾時出碟?)籌備緊,都準備開始錄歌,但製作需時,我第一次做唔知做幾耐。會盡快,都知好多朋友等咗好耐。」

Judas透露新碟會有自創歌曲:「我作咗好多首,但應該會出兩首自創歌,其他係翻唱。(邊類型歌曲?)我想留少少神秘感。」至於可會打算開小型音樂會,Judas坦言有想過:「好多嘢都有諗過,但未諗幾時。」而活動完結後,Judas與粉絲逐一影合照,非常親民。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!