掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

新婚曹敏寶張珮汶鬥放閃 __,曹敏寶,張家瑩,張珮汶,

前港姐冠軍曹敏莉胞妹曹敏寶(Abo)早前嫁予科學家林潤生,兩人到蘇梅島度蜜月,連日更在社交網放閃,新婚人妻Abo留言:「HusbandTraining ...


前港姐冠軍曹敏莉胞妹曹敏寶(Abo)早前嫁予科學家林潤生,兩人到蘇梅島度蜜月,連日更在社交網放閃,新婚人妻Abo留言:「Husband Training. He got a B+」指老公分數只得B+,仍有進步空間。林潤生則為老婆操刀影泳衣相,Abo撒嬌寫道:「不過我唔記得咗幫屁股搽防曬,所以已經曬到燶咗,同有豐富經驗嘅老公一齊浮潛真係好美妙。」



■張珮汶全身戴滿金器出嫁,令人羨慕。互聯網圖片

此外,07年亞姐冠軍張珮汶(前名張家瑩)日前跟任職珠寶行業的何駿杰結婚,婚宴上捧花球遮肚疑雙喜臨門,前晚張珮汶在社交網貼跟老公的中式禮服相,着裙褂的她雙手戴滿金𠼦,頸上亦戴着三對龍鳳𠼦,加上其他金器,連朱慧珊都留言讚她嫁得好。

撰文:皓騫




鍾意就快D Share啦!