掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

越南拍真人騷!趙頌茹畀細女搞到出煙 __,趙頌茹,

阿Yu啲EQ認真麻麻喎!藝人趙頌茹(阿Yu)到九展參與演唱會演出,透露剛帶細女到越南拍攝真人騷:「由我自己拍啲好生活嘅嘢,未剪嘅,但好真實,紀錄咗我對 ...


阿Yu啲EQ認真麻麻喎!


藝人趙頌茹(阿Yu)到九展參與演唱會演出,透露剛帶細女到越南拍攝真人騷:「由我自己拍啲好生活嘅嘢,未剪嘅,但好真實,紀錄咗我對小朋友嗰種激動,點樣出晒煙。」她指以前曾有拍攝團隊,但女兒感到害怕,這次由她自己拍攝,女兒就覺得只是去玩,希望日後再紀錄多些親子情況,她笑指即使在鏡頭前也忍不住發火:「我平時唔帶阿女出嚟就係咁解。(好癲?)又唔係,不過有啲位會點着咗,都唔怕畀人睇,我不是女神嘛。 」她希望暑假前可以推出,在網上及內地頻道播放。

問到大女可想參與?阿Yu指大女知道要上鏡就話唔使:「我好尊重佢,但細女就覺得冇嘢,佢見到阿媽揸機已經忘記係做嘢,覺得平時都係咁。 」至於將參演林雅詩執導的電影,阿Yu表示已準備好開工。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!