掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

新劇有重口味場面!陳瀅:作為演員咩都試 __,陳瀅,

陳瀅出席無綫記者會。藝人陳瀅出席無綫記者會,她與張振朗演出的《全職沒女特約:酒店西人集》網絡宣傳片獲得《2018紐約國際電視電影節》「數碼喜劇節日組別 ...


陳瀅出席無綫記者會。


藝人陳瀅出席無綫記者會,她與張振朗演出的《全職沒女特約:酒店西人集》網絡宣傳片獲得《2018紐約國際電視電影節》「數碼喜劇節日組別優異獎」。陳瀅指該宣傳片一星期內已超過一百萬點擊率,當時大家花了很多心機去拍攝,振朗在片中半裸上陣,她則cosplay扮女僕。

講到網民很喜歡她性感上陣,陳瀅透露在新劇《危城First Lady》中有很多重口味場面,如被人SM、強姦、虐打等戲份,記者笑指監製經常找她演重口味場口,陳瀅笑言:「我都唔知,但作為演員咩都嘗試,我睇完劇本都覺得可能幾性感,有同監製提出,修改少少性感尺度,始終電視播映,唔想too much 。」

此外,陳瀅昨日出席活動時因爆衫遲到一個鐘,到場後更因內疚爆喊。她指今日完成劇組拍攝後,特別提早一個鐘到場:「今日條裙包到實,唔會有問題,而且今日好開心、唔會喊。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!