掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

【演藝圈收入少】Regen兼職Bartender:儲錢讀書轉做中醫 __,Regen,張惠雅,

你冇眼花,Regen(張惠雅)真的在做Bartender,倒酒給客人,執頭執尾一腳踢呀!看她shake酒有姿勢有實際架,似乎都幾熟手,跟客人有講有笑, ...




你冇眼花,Regen(張惠雅)真的在做Bartender,倒酒給客人,

執頭執尾一腳踢呀!

看她shake酒有姿勢有實際架,似乎都幾熟手,跟客人有講有笑,在bar枱企足一晚,做到冇停手。雖然是藝人身分,但對住客人冇乜避忌。

Regen轉行嗎?她直言:「其實我過嚟幫咗幾日手,因為我會同朋友夾份開餐廳,我本身好鍾意飲酒,到時會親自落場做bartender,所以依家嚟學嘢。」

入行13年,她認為是時間搵一條新出路。

「我之前想讀中醫,但發覺學費太貴,所以希望呢盤生意可以幫我儲到錢,因為我本身想做幕前儲錢去讀中醫,但唔得,未夠能力。雖然經常想放棄呢行,但自己好多收入都來自演藝圈,就算我好想有其他嘗試,暫時都唔能夠放棄呢行!」

肯做又肯試,Regen一定搵到出路嘅!



鍾意就快D Share啦!