掃呢頁CODE去手機

2018年4月1日 星期日

被咒罵冇放上心 林盛斌想藉經驗鼓勵他人 __,林盛斌,

Bob表示發文係想鼓勵自己同身邊嘅人。藝人林盛斌(Bob)今日喺社交網突然發千字文回顧入行15年嚟嘅辛酸,當中仲提及曾被無故咒罵,引起網上熱議。Bob ...


Bob表示發文係想鼓勵自己同身邊嘅人。


藝人林盛斌(Bob)今日喺社交網突然發千字文回顧入行15年嚟嘅辛酸,當中仲提及曾被無故咒罵,引起網上熱議。Bob以電話回覆東網,佢表示:「其實都係一個小小嘅回顧,今朝瞓醒起身、發覺自己已經入行15年,15年前嘅今日係我第一日返電台做PA,諗起多年嚟有好多人幫助我、鼓勵我,所以我都好感謝佢哋,寫呢個Post都係想鼓勵自己同身邊嘅人。」

講到被無故咒罵一事,Bob坦言冇放上心:「當然有對我冷嘲熱諷嘅人,亦有打擊我嘅人。雖然自己未算有成就,比其他人行得慢咗,因為我好遲先入行,身邊嘅同行細細個已經入行,細細個就有好多人認識,但我24歲先開始做幕後,行得慢但總算按規劃一步步向前行,所以一直好感恩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!