掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

【金像獎】準備講稿打臉成龍 影帝古天樂:我哋香港人要團結 __,金像獎,古天樂,成龍,

最佳男主角由印度紅星阿米爾汗(AamirKhan)頒獎,全場歡呼。他恭喜一眾提名人,覺得佢哋拍得好好,希望可以合作,拍一啲能夠娛樂世界嘅電影。得獎者係 ...


最佳男主角由印度紅星阿米爾汗(Aamir Khan)頒獎,全場歡呼。他恭喜一眾提名人,覺得佢哋拍得好好,希望可以合作,拍一啲能夠娛樂世界嘅電影。

得獎者係古天樂《殺破狼.貪狼》,全場歡呼,上台前華仔同成龍都有同佢攬攬。古天樂此番感言,令人反思,亦贏得全場掌聲。

古仔甫上台就做咗個「我終於得咗喇!」嘅表情,全場熱烈拍掌。有人嗌:「唔好喊呀!」然後古仔好淡定咁由袋裡拎咗張卡出嚟:「我係有準備講稿嘅!」眾歡呼。

「其實呢幾日好緊張0架,攞定唔攞呢?但我坐喺度,成晚,我發覺最緊要嘅係,我哋香港人,點樣做我哋香港電影。」全場又拍掌,氣氛同頭先黃秋生講香港電影時一片死寂好唔同。

古仔再說:「唔知呢?我由楚原叔攞終身成就獎嘅時候,我喺TVB,同我一齊拍戲。我坐喺前面嗰排,等緊埋位。當時我係一個演員。我問楚原叔,你做演員嘅時候,你係點樣拍好自己嘅戲呢?佢只係講咗一句說話,我用到今日。

「佢講嘅說話就係,記住,永遠,永遠,每一場戲,每一句對白,你唔好放棄。埋到位,再度,再度,再度。因為一部好嘅電影,係唔可以放棄嘅。

「到Pauline攞獎,我諗我哋依家香港好多電影從業員都識Pauline,Pauline喺我哋心目中,唔知呢,唔好講到頭先咁,係演員先識佢。佢喺成隊crew裡面,佢係一個開心果,好開心,佢帶俾我哋好多開心,唔係只係整XO醬嘅問題。」眾笑。

「我好想講嘅就係,我哋香港人今日一定要團結,我哋一定要做好香港電影。呢個係我好想講。」



最佳男主角候選名單:

鄭中基《大樂師.為愛配樂》

劉德華《拆彈專家》

田壯壯《相愛相親》

古天樂《殺破狼.貪狼》

凌文龍《黃金花》



古天樂封帝,佢話一早準備咗講稿。
其中有一句好重,就係:「我哋香港人今日一定要團結,我哋一定要做好香港電影。」




(ViuTV圖片)

鍾意就快D Share啦!