掃呢頁CODE去手機

2018年5月28日 星期一

【使徒2終極卧底翻生】李焯寧孖張國強唱歌搵真銀 __,張國強,

【使徒2終極卧底翻生】李焯寧孖張國強唱歌搵真銀憑電視劇《使徒行者2》飾演終極卧底的卧底,被網民重新認識的李焯寧,不單在內地人氣急升,更因而有機會搵真銀 ...


  • 【使徒2終極卧底翻生】李焯寧孖張國強唱歌搵真銀


  • 憑電視劇《使徒行者2》飾演終極卧底的卧底,網民重新認識的李焯寧,不單在內地人氣急升,更因而有機會搵真銀。最近,她孖住不少歌手登台做騷,日前,她又跟唱得之人羅敏莊和張國強在九展唱騷,騷白滑長腿。

    「因為使徒2嘅關係,好多人一面睇一面估邊個係卧底,我仲要喺入面係卧底中嘅卧底,所以好多人將我起底,其實我都有兩、三年冇拍劇,有段時間去咗做生意,因為呢個角色,好多人記得起我,搵我做騷。今次孖住kk同羅敏莊做騷,大家一早已經認識,所以唱得好開心。」她說。

    李焯寧入行都有番咁上下時間,拍過唔少劇集,好似《讀心神探》同《公主嫁到》,嚟緊又有機會再接劇,不過佢一定抽時間搞好自己檔生意。
    羅敏莊也提當晚恒大旅遊搞嘅演唱會嘉賓之一。

    卧底出場,即吸引唔少觀眾影相合照。

    同一班使徒班底食飯睇大結局。

    鍾意就快D Share啦!