掃呢頁CODE去手機

2018年5月28日 星期一

張振朗食到屙洪永城險窒息 __,張振朗,洪永城,

落選港姐伍樂怡不但睇得,原來廚藝都唔錯。
張振朗食到屙洪永城險窒息相隔十二年《美女廚房》正式回歸,主持張振朗首集已經食到屙,蕭正楠大爆評判洪永城對蝦蟹敏感,結果食到氣管收窄、呼吸困難!曾狂踩女 ...


張振朗食到屙洪永城險窒息

相隔十二年《美女廚房》正式回歸,主持張振朗首集已經食到屙,蕭正楠大爆評判洪永城對蝦蟹敏感,結果食到氣管收窄、呼吸困難!曾狂踩女友黃翠如廚藝的蕭正楠,拍完節目才知道女友廚藝不差,想請她上節目,作廚藝大平反。

無綫經典節目《美女廚房》主持蕭正楠、張振朗昨日率領18位美女學徒出席宣傳活動,一眾美女學徒中有藝人亦有索爆素人,齊齊穿上超短裙晒腿示人,相當吸睛。

蕭正楠與張振朗透露日前開拍了首集,不過張振朗拍完第二日即肚屙,他笑說:「原來真係會屙o架 !嗰日有兩三道菜,有蝦有蟹,第二日就屙咗兩次,都未屙到脫水嘅!」蕭正楠笑言自己一日屙兩次,故沒有特別感覺。問到二人會否為節目增磅,以防屙到變瘦?他倆齊齊笑指:「好似都要喇!」目前暫未知道要錄多少集節目,問到最怕面對甚麼食材?張振朗說:「最驚係唔熟!」

召喚翠如晒廚藝

雖然未能透露嘉賓名單,蕭正楠就爆料指首集評判是洪永城,但對方對蝦蟹敏感,當日的菜式只有蝦蟹,吃到洪永城氣管收窄、呼吸困難!蕭正楠說:「我覺得未必係啲蝦蟹令佢呼吸困難,可能佢係望住啲美女學徒係咁扯蝦,佢唔係扯其……他嘢喎!」至於可會請女友黃翠如上節目做嘉賓?他說:「未請,希望佢都嚟,我成日咁踩佢,其實佢真係唔差,要幫佢平反,我諗公司會安排!」蕭正楠又笑指如果翠如做嘉賓,他給滿分都不會有人介意。不過,黃翠如接受電話訪問時說:「叫佢唔使咁好口喇,冇用o架 !等我練好啲廚藝先上去做嘉賓」

張振朗、蕭正楠昨日率領晒美腿的18位美女學徒見傳媒。
  • 張振朗、蕭正楠昨日率領晒美腿的18位美女學徒見傳媒。
張振朗(左)食完蝦蟹第二日即屙,蕭正楠腸胃好冇事!

  • 張振朗(左)食完蝦蟹第二日即屙,蕭正楠腸胃好冇事!
洪永城錄影第一集,食完蝦蟹「扯晒蝦」!

  • 洪永城錄影第一集,食完蝦蟹「扯晒蝦」!

伍樂怡煮嘢OK

美女學徒之一的伍樂怡,指自己廚藝OK,她喜歡煮中菜:「以前喺加拿大都有煮嘢食,母親節都有煮畀媽媽食,我鍾意食三餸一湯。」不過她準備在節目中煮西餐,笑言要煮中式西餐!據知,新一輯的《美女廚房》會保留傳統,展示藝人雞手鴨腳的一面,不過賽制會有所改變,評判將不會知道所吃食物由哪一位嘉賓所煮,而首集的評判將會是農夫及洪永城、第二集的評判則是黃浩然及曹永廉。

笑容甜美的陳詩欣作自我介紹。

  • 笑容甜美的陳詩欣作自我介紹。
成班美女學徒騷長腿,十分吸睛。

  • 成班美女學徒騷長腿,十分吸睛。

文:影視組






鍾意就快D Share啦!