掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

游到去星洲!鄧詠雪宣揚海洋保育意識 __,鄧詠雪,

好有意義!女藝人鄧詠雪(雪子)去年與水有緣,先後在香港潛水小姐及亞洲美人魚大賽兩個比賽贏得獎項,最近她獲新加坡潛水展邀請做嘉賓,分享潛水及做美人魚的經 ...


好有意義!


女藝人鄧詠雪(雪子)去年與水有緣,先後在香港潛水小姐及亞洲美人魚大賽兩個比賽贏得獎項,最近她獲新加坡潛水展邀請做嘉賓,分享潛水及做美人魚的經驗,她說:「我準備晒相片同影片,教大家點樣由內到外都變成美人魚,我仲成為海洋保育大使,有重要任務宣揚海洋保育,呼籲大家多啲愛護海洋!另外新一屆香港潛水小姐比賽又就嚟舉行,希望多啲熱愛海洋嘅香港美少女參加,冠軍可以去馬來西亞同其他國家嘅潛水小姐競賽,我舊年參加過,係一個好好嘅好經驗,贏到友誼又學到好多嘢。」

活動上,雪子有客串扮演美人魚表演,在泳池及水缸暢泳,引來現場觀眾興奮不停拍照。而她此行認識到來自各地的美人魚及水底攝影師,更有幸跟第一代水底攝影師傾偈及合照:「佢以前係影黑白相嘅,已經影咗好多年,佢仲送Postcard畀我,好開心呀!」而最令雪子驚喜的是原來她在新加坡也有Fans,送機、接機又送禮物,令雪子大感高興。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!