掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

懶理分手!陳芷尤寄情工作笑到四萬咁口 __,陳芷尤,

見到佢咁就即係冇事喇!藝人陳芷尤早前就回復單身,近日仲飛到台灣,同台灣女星安心亞合作新戲,似乎就寄情於工作!呢日芷尤就喺社交網上載咗張笑到見牙唔見眼相 ...


見到佢咁就即係冇事喇!


藝人陳芷尤早前就回復單身,近日仲飛到台灣,同台灣女星安心亞合作新戲,似乎就寄情於工作!呢日芷尤就喺社交網上載咗張笑到見牙唔見眼相,仲發文表示:「You know that beautiful things start happening when you distance yourself from negativity. (當你遠離負面嘅情緒,美好事情就會發生)」佢仲繼續勉勵自己要有正能量,見到佢笑得咁開心,相信心情大靚,好多網民都話過去嘅事就由得佢過去,最緊要擁抱明天,開心就係咁簡單嘅事,加油芷尤!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!