網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月21日 星期一

【GD都𥄫】Bingo出新歌 成員Katie似水原希子 __,水原希子,G-DRAGON,GD,

【GD都𥄫】Bingo出新歌成員Katie似水原希子隊長Carman(關嘉敏)率領的女子組合Bingo,重新「換血」由5變4,加入有「 ...


  • 【GD都𥄫】Bingo出新歌 成員Katie似水原希子


  • 隊長Carman(關嘉敏)率領的女子組合Bingo,重新「換血」由5變4,加入有「港版水原希子」之稱的Katie(陳韻瑧)、Christy(周彥)、Odilia(陳康琪)全新出擊。由舞蹈員轉戰樂壇的Katie,因為似日本藝人水原希子,就連前男友GD在香港表演時,都留意到。

    Katie表示:「好多人都話我似水原希子,GD之前來港做MAMA(頒獎禮),我嗰時仲係Dancer,發現佢不時望住我。」翌日又在機場偶遇GD,她續說:「佢咁啱過行李時就喺我隔離條隊,我唔係咁認得佢,佢戴晒口罩,戴晒帽,反而係同行嘅人話我知,我諗佢覺得我似啩。」

    他們最近出新歌《疑心病》,幾個女仔都唱得好投入同有共鳴,事關拍過拖,都好容易出現唔信任,他們覺得首歌好能代表女仔心聲。
    BINGO最近頻頻出席活動,為新歌宣傳。

    四人早前在音樂先鋒榜取得最佳組合獎。


    鍾意就快D Share啦!