掃呢頁CODE去手機

2018年5月25日 星期五

【祖兒阿Sa送低V婚紗】唔夠100磅阿嬌今晚百年古式酒店出嫁 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,容祖兒,祖兒,蔡卓妍,

【祖兒阿Sa送低V婚紗】唔夠100磅阿嬌今晚百年古式酒店出嫁鍾欣桐將於美國時間5月25日在美國跟Michael賴弘國舉行婚禮,一班姊妹Yumiko、阿 ...


  • 【祖兒阿Sa送低V婚紗】唔夠100磅阿嬌今晚百年古式酒店出嫁


  • 鍾欣桐將於美國時間5月25日在美國跟Michael賴弘國舉行婚禮,一班姊妹Yumiko、阿Sa同Mani等早已經飛去洛杉磯見証,九月在香港再擺酒正式註冊,所以今次阿嬌婚禮沒有任何正式手續,不過阿嬌依然緊張同扮得靚靚。

    據知她跟另一半選擇在一間接近百年歷史的五星級酒店Millennium Biltmore Hotel Los Angeles舉行婚禮,中午完成婚禮後,晚上舉行晚宴。而一直揚言唔想自己落手落腳搞婚禮的阿嬌,亦如願以償。事關Michael早已經飛去當地部署一切,待Twins完成三場美加巡迴演唱會後,即埋位做新娘。而為要做至索新娘,着住阿Sa祖兒送的婚紗,阿嬌更KEEP住身形,唔俾自己過一百磅。
    阿嬌將會在洛杉磯的老牌酒店設晚宴招呼半百賓客。

    酒店內設有供給客人行婚禮的地方。

    負責擔任花女的梁浸浸,日前跟住媽咪飛美國。

    Twins做完美加演唱會,阿嬌即飛洛杉磯行禮。

    阿嬌自從宣布婚事後,心情大好愈來愈容光煥發。

    鍾意就快D Share啦!