掃呢頁CODE去手機

2018年6月1日 星期五

狗仔死過番生 泳兒來回地獄又折番人間 __,泳兒,

屋企原本已經養咗兩隻狗嘅泳兒(Vincy),最近突然增加咗三位「家庭成員」。呢三隻小貓就係早前Vincy參與香港愛護動物協會(SPCA)救援車隊時拯救 ...




屋企原本已經養咗兩隻狗嘅泳兒(Vincy),最近突然增加咗三位「家庭成員」。呢三隻小貓就係早前Vincy參與香港愛護動物協會(SPCA)救援車隊時拯救番嚟,佢仲幫呢三隻貓仔改咗名,分別叫「泳衣」、「泳帽」同「泳褲」。

噚日,Vincy喺自己嘅社交網站post咗佢早前參與SPCA嘅救援行動,出發前,Vincy心情有啲矛盾,「如果今日好多狗要救,其實係一件唔開心嘅事;但係救到佢哋嘅話又係一件好開心嘅事。」去到SPCA冇耐,Vincy就收到order即刻出發,第一單case就係救一隻喺迪士尼俾車撞到嘅龜。去到現場,隻龜已經被放咗入箱,Vincy一睇,龜嘅尾部已被車爆,SPCA嘅人員就話:「拎番去俾獸醫,睇吓救唔救到。」

救咗隻龜後,隨即接到第二單case:拯救被遺棄嘅三隻小貓。去到「案發現場」,三隻小貓被遺棄咗喺垃圾站,Vincy即刻上前安撫小貓,「邊個咁衰遺棄你哋呀。」然後小心奕奕將三隻小貓放入籠。最後一隻貓仔受驚過度,Vincy拎起佢放入籠嘅時候話:「呢隻硬晒呔。」

準備回程時,佢哋又收到order要去救一隻喺樹上面跌咗落嚟嘅貓頭鷹。Vincy一行人到達後,SPCA嘅人員用毛巾包住小貓頭鷹幫佢作初部檢查,然後就遞俾Vincy叫佢抱吓,「佢個樣好好奇呀,佢(個頭)真係360度轉,我哋而家送佢去嘉道理農場。你睇佢好驚呀,好啦,我哋搵新屋企俾你。」

呢日行程緊密,救完貓頭鷹後,佢哋又接到通知去救一隻被困山坡嘅狗仔。一落車,Vincy就跑到山坡睇吓隻狗仔情況,「見到喎,但係佢唔郁嘅?(主人話:應該死咗。)吓!死咗?」Vincy再睇多咗一陣,然後好興奮咁話:「佢郁㗎!我見到佢個鼻呀!」SPCA人員隨即落山坡,Vincy都落埋去幫手,二人成功將狗仔固定,Vincy就坐到山坡邊將狗仔抱番上路面,成功將狗仔救出,Vincy勁開心對住狗仔講:「冇事冇事冇事!」

事後Vincy話最心開就係救狗仔,「我見到佢個頭郁,嘩!(心情)嗰下即刻由谷底上番天堂呀!我初初淨係見到佢隻手,唔郁㗎,跟住無啦啦見到佢個頭左搖右擺,但係我哋一落去佢就吠我哋喎,哈哈,佢知我哋嚟救佢嘅。今日係一個happy ending!」



鍾意就快D Share啦!