掃呢頁CODE去手機

2018年6月1日 星期五

【瞓5歲女床邊】心痛朱茵湊女辛苦 54歲阿Paul:唔想佢大得咁快 __,Paul,朱茵,黃貫中,

黃貫中六月會跟一班樂壇至尊band友開騷,包括有夏韶聲、單立文、JoeyTam和恭碩良,日前,阿Paul接受訪問,表示今次開騷,除咗跟一班好朋友jam ...




黃貫中六月會跟一班樂壇至尊band友開騷,包括有夏韶聲、單立文、Joey Tam和恭碩良,日前,阿Paul接受訪問,表示今次開騷,除咗跟一班好朋友jam歌,更可以抽多些時間陪伴家人,事關他近年幾乎每月返內地一次做騷,十分忙碌。

對於五歲大的黃鶯,阿Paul黃貫中十分疼錫,小時已經幫老婆照顧餵奶掃風,現在女兒長大,他也會睡在她的床邊。

「而家我仲勉強可以瞓床邊,佢都已經開始推開我,直至佢推我落床嗰一下,我希望盡量爭取一日得一日。因為佢大得好快,有時會想佢唔好大得咁快。」他說。

照顧女兒是樂事,更在她身上學會取捨不要執着。試過一家去食飯,食肆太多人,女兒竟然有這樣的反應。

「佢同我哋講,食咩嘢都唔緊,食唔到雞,咪食蟹囉,唔緊要,我哋一家人咪得囉。」他說。

立即按此連結Download:http://bit.ly/next28app

正因為女兒如此看得開,反而教曉阿Pau做人不要太執着,明白到不快事出現時,最重要當時懂得怎樣轉化。

鍾意就快D Share啦!