掃呢頁CODE去手機

2018年6月1日 星期五

【飛虎】手榴彈炸車船火光熊熊但無穿無爛  Jeana出水晒胸最吸睛 __,Jeana,何佩瑜,

大台劇《飛虎之潛行極戰》於內地網上平台的點擊率早已突破30億,成績相當之好。不過叫座唔一定叫好,事關昨晚播出的第14集有O記、飛虎火拼泰國販毒集團的情 ...




大台劇《飛虎之潛行極戰》於內地網上平台的點擊率早已突破30億,成績相當之好。不過叫座唔一定叫好,事關昨晚播出的第14集有O記、飛虎火拼泰國販毒集團的情節,只不過呢短短5分鐘的戲已經有好多反駁位、甩漏位,學網民話齋:「究竟嗰廿幾點收視邊到嚟?」

首先,班毒販拎住機槍係咁射,但警方無個中槍,反而拎住把手槍仔嘅警方就下下打中班毒販。另外,槍林彈雨之間啲射擊聲呯呤嘭唥密密麻麻,但啲車就得幾個窿仔,好似有啲唔啱數喎。

子彈窿都算,最大問題係手榴彈炸到架車飛起,嚟咗個高難度360度翻體順利落地拎埋滿分,但睇真啲架車,莫講話無炸到甩轆、爆埋車頭蓋呀,就連少少花都無架。除咗架車炸完無事,幫毒販一樣喺船上丟手榴彈,架船一樣係無穿無爛,勁!

至於有網民指飛虎喺駁火情況之下選擇游繩降落唔合理,仲要咁大個目標半天吊班毒販都射佢哋唔中,只能夠話算罷啦六師弟,集中精力睇Jeana何佩瑜出水騷胸半露好過啦。話時話,呢幕Jeana游向吳卓羲前的連串動作,即係深呼吸一啖氣,再摙住個鼻沉入水然後先開始游,擺明就係action前嘅預備動作,乜咁唔小心睇漏眼無cut走呀?

鍾意就快D Share啦!