掃呢頁CODE去手機

2018年6月10日 星期日

楊張新悅:楊張新悅為坐月 嗌老公湊三個女 __,張新悅,

一個月內就生得喇!!名媛楊張新悅(Nicola)與大女Lucy及二女Lily一同出席曲奇義賣慈善活動,腹大便便的Nicola透露一個月內就會分娩:「進 ...


一個月內就生得喇!!


名媛楊張新悅(Nicola)與大女Lucy及二女Lily一同出席曲奇義賣慈善活動,腹大便便的Nicola透露一個月內就會分娩:「進入倒數階段,但未執晒嘢,因為之前打風,接三個女出出入入冇時間執嘢。(係咪出席埋呢個活動就要停工?)應該仲有一個,因為係之前已經接落,今日OK,又有好天氣。」問到兩位女兒有份整的曲奇餅是否送給丈夫作為父親節禮物?Nicola笑說:「冇諗過,放唔放到咁多日?或者送畀佢當提前慶祝啦。」

爆兩個女都識入廚

Nicola又表示:「原來啲曲奇唔易整,睇落好簡單但其實好難。」她又透露Lucy喜歡跳舞,Lily則喜歡烹飪:「放假佢兩個都會整早餐,炒吓蛋。一個九歲,一個七歲,都識整㗎喇,三歲嘅細女就未識,佢拎住唔整跌就已經好好。」

坐月嗌老公湊晒三個女

此外,講到分娩期間正值暑假,可有預早為女兒安排暑期活動?Nicola說:「我已經叫咗老公幫我帶晒佢哋三個走,我要好好坐月,老公一個帶三個OK㗎,佢唔一定係模範老公,但一定係模範爸爸。」她坦言佗這一胎自己年紀不輕,要更着重坐月:「自己頭三胎都唔係坐得好好,當時恃住自己後生,但呢一胎發現自己多咗白頭髮,啲牙齒都冇咁好,唔好睇我咁有魄力,我只係谷一下,返到屋企就要即刻瞓,不過我好乖,成日行路,練習吓啲肌肉。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!