掃呢頁CODE去手機

2018年6月10日 星期日

黃心穎:黃心穎預告隨時晒正面泳照:好有誠意㗎 __,心穎,黃心穎,

唔好反口呀~藝人黃心穎及楊明等到荃灣出席《TVB周刊》福袋義賣活動,心穎表示會在台上分享家庭事,例如與父親有十幾年分開住:「爸爸留喺香港揾錢,當然佢都 ...


唔好反口呀~


藝人黃心穎及楊明等到荃灣出席《TVB周刊》福袋義賣活動,心穎表示會在台上分享家庭事,例如與父親有十幾年分開住:「爸爸留喺香港揾錢,當然佢都好好,每年過嚟溫哥華揾我哋。(父親節會點慶祝?)食餐飯另外會買部電視機畀佢,因為播第一集《宮心計2深宮計》嗰陣佢電視壞咗,專登出街睇,但其實第一集係冇我嘅,我覺得內疚但又好sweet,所以想買部靚電視畀佢。(爸爸有冇評論你同男友馬國明嘅演出?)冇呀!可能佢有啲尷尬,戲中有啲情情塔塔嘅場面,我喺入面都幾花癡,所以佢冇乜評論。(會唔會約埋馬國明同爸爸慶祝父親節?)要夾時間。」

講到同劇演員紛紛表示網上點擊好就晒裸照,心穎亦出招,表示點擊率夠30億她會甫泳照:「今年都只係甫過背面嘅相,未甫正面相,好有誠意㗎喇!(唔係選港姐嗰張掛?)都唔啱!嗰陣太baby fat。(會唔會公開同馬國明嘅親密照?)可以!劇照嗰啲。」

另外懷孕八個月的陳倩揚亦有到場,肚大如籮非常誇張。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!