掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

港呢啲:網絡瘋傳!問路結緣冀重逢 網民質疑是尋仇? __,瘋傳,

一張「尋人啟事」,最後會否譜出動人的愛情故事呢?(設計圖片)浪漫情緣由問路開始?近日一張「尋人啟事」在網上瘋傳,有人因問路與陌生人結緣,遂張貼告示希望 ...


一張「尋人啟事」,最後會否譜出動人的愛情故事呢?(設計圖片)


浪漫情緣由問路開始?近日一張「尋人啟事」在網上瘋傳,有人因問路與陌生人結緣,遂張貼告示希望能與有緣人重逢,引來網民臆測!

該「尋人啟事」並無上款及署名,被張貼於港鐵大圍站外的天橋上。內容提到,他於星期一(25日)晚上約9點半向一名陌生人問路,雖然該陌生人教錯方向,自己亦因趕時間急忙離開,但「其實想同你做個朋友」。

他指自己星期五晚上10時,會於港鐵大圍站一間零食店外等候,「如果你睇到呢張啟事,又有興趣做個朋友,希望搵番你」。

照片被多個Facebook群組及專頁分享,呼籲「大家幫幫手搵人」。有人欣賞尋人者「用心良苦」,祝福他們能重逢。惟有人則笑言可能是「尋『仇』啟事」︰「點錯路,諗計約出來打佢一鑊金」,更提議屆時「組團去食花生」。

你又覺得故事會怎樣發展呢?

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!