掃呢頁CODE去手機

2018年6月5日 星期二

「美魔女」陳雅倫剖白愛:遇到幾個渣男 __,渣男,陳雅倫,

■陳雅倫直言佔有慾強,不習慣與別人分享,所以不會做小三。
■陳雅倫直言佔有慾強,不習慣與別人分享,所以不會做小三。【《蘋果》專訪】陳雅倫(Ellen)現年52歲,因駐顏有術被封為美魔女。Ellen近年主力在內 ...


【《蘋果》專訪】陳雅倫(Ellen)現年52歲,因駐顏有術被封為美魔女。Ellen近年主力在內地發展,除了拍廣告,又有自己公司。雖然只偶爾在港現身,但依然新聞多多,緋聞更加停不了,以為崔建邦最新鮮滾熱鬧?又忽然傳與沉香大王簡文樂女兒Katie過從甚密,惹來「轉性」疑雲。



■陳雅倫自爆初戀是一位醫生,現在仍保持聯絡。 ■陳雅倫自爆初戀是一位醫生,現在仍保持聯絡。
■跟黃尚偉拍拖11年最終分手收場,陳雅倫稱是對方家人反對二人相戀。資料圖片

■跟黃尚偉拍拖11年最終分手收場,陳雅倫稱是對方家人反對二人相戀。資料圖片
■陳雅倫指她得悉洗米華已婚即時斬纜,因為自己不會做第三者。互聯網圖片

■陳雅倫指她得悉洗米華已婚即時斬纜,因為自己不會做第三者。互聯網圖片

驚聞洗米華已婚

日前Ellen接受《蘋果》專訪,細談多年緋聞,表示當中有真亦有假,又爆當年不知追求她的周焯華(洗米華)已婚。她說:「當係曇花一現嘅追求者囉,鬼知佢結咗婚咩,有次傾開偈,佢話結咗婚,我嘅反應係:『吓!你……結……咗……婚……?』我梗係走啦,因為唔可以做小三,而且我佔有慾好強,唔可以同人分享。」至於威尼斯人賭場總裁Mark Brown,Ellen認曾經視對方為結婚對象,最後分手,她只怪自己脾氣大。

談到入行後與當年獲力捧的陳庭威的一段情,Ellen透露二人入行前已認識,斷斷續續拍拖五年,最終性格不合分開。至於拍拖11年的黃尚偉,為何最終又分手?Ellen嘆謂:「佢屋企人反對,唔鍾意佢同娛樂圈人拍拖,咁拍咗咁耐都冇結果咪分開囉,舊嘅唔去新嘅唔嚟!」



令秋生變怕醜男

回憶段段情史,Ellen臉上總帶着笑容,即使提到前年跟吳彥祖表哥Martin一段閃「分」戀情,Ellen依然笑着回應:「有冇睇《志明與春嬌》?入面有句對白,大概係話:『人一生真係會遇到幾個渣男!』吖嘛!」不過,說到好笑,Ellen稱一定是傳她和黃秋生。她笑謂:「呢個真係好搞笑,其實係有次同鎮宇(吳鎮宇)拍戲,佢成日話秋生會嚟,我都覺得奇怪,做乜成日講秋生?後來佢話以前秋生將我嘅海報貼喺衣櫃門,之後我留意到秋生見到自己,又真係好怕醜,好似見到偶像咁,你真係冇見過秋生怕醜呀!不過後來因為合作,大家都變咗好朋友。」

採訪:小米

攝影:林德雄

場地提供:Indonesian Restaurant1968




鍾意就快D Share啦!