掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

香港小姐出寫真 楊思琦:想完成一樣自己想做嘅嘢 __,思琦,楊思琦,

■思琦雖已為母親,更即將踏入40歲,但身材依然弗爆。
■思琦雖已為母親,更即將踏入40歲,但身材依然弗爆。楊思琦將於8月7日踏入40歲,雖然已為一女之母,身材依然弗爆。不少女士提起「39+1」這個數字,都 ...


楊思琦將於8月7日踏入40歲,雖然已為一女之母,身材依然弗爆。不少女士提起「39+1」這個數字,都會封口避談,但對於思琦而言,「39+1」卻是一個值得紀念的數字,所以決定在今年書展推出首本個人寫真集《Miss Szeki2018》,希望趁輕熟之齡為自己留下一點回憶。



■思琦早前赴馬來西亞取景,她笑說由朝曬到晚。 ■思琦早前赴馬來西亞取景,她笑說由朝曬到晚。
■今次思琦性感上陣,囡囡都話OK。

■今次思琦性感上陣,囡囡都話OK。
■思琦今次影寫真大解放,大騷34D身材。

■思琦今次影寫真大解放,大騷34D身材。

囡囡話OK

早前思琦為寫真集赴馬來西亞五日四夜取景,她換上近二十套靚衫拍寫真,當中不乏小背心、泳衣及睡衣等性感造型。思琦這位01年港姐冠軍雖然已為人母,不過其34D、24、34勻稱身材依然keep得好好,令人羨慕。思琦接受《蘋果》訪問時表示:「其實以前都想出一本寫真,邊個唔鍾意靚相,想趁青春留倩影。但以前經理人係無綫,比較少機會出寫真,咁啱之前有出版社搵我,咁就一拍即合。」

思琦表示拍攝過程都頗為辛苦,因為要由朝曬到晚,她笑言吸收了不少維他命D。不過,她強調今次不是賣弄性感,而是sell美感,所以連囡囡卓穎睇都OK,她說:「平時同佢游水着泳衣都係咁,都係sell健康性感。」



收益為善

問到有否想過賣到多少本?思琦說:「主要係想完成一樣自己想做嘅嘢,寫真入面除咗靚相,仲有用文字分享自己唔同階段嘅成長,仲會透露有一啲鮮為人知嘅事,而賣到幾多,扣除成本後都會捐去慈善機構,對我嚟講已經係一舉兩得。」

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!