掃呢頁CODE去手機

2018年6月29日 星期五

蘭子發警告信叫Crystal收口 __,Crystal,陳淑蘭,蘭子,張紋嘉,

■蘭子昨日表示已發警告信給Crystal,希望對方收口。
■蘭子昨日表示已發警告信給Crystal,希望對方收口。陳淑蘭(蘭子)上周在社交網發文,留言「引狼入室」而掀罵戰,蘭子昨日現身港台回應事件,又在專欄作 ...


陳淑蘭(蘭子)上周在社交網發文,留言「引狼入室」而掀罵戰,蘭子昨日現身港台回應事件,又在專欄作出回應,並以「狼人」形容一位前度朋友。蘭子說:「由頭到尾都冇話罵戰,件事幾莫明其妙,本身我有個朋友介紹佢(Crystal)入一間公司度做,之後公司唔再同佢續約,你介紹咗人哋做咗咁耐,只係多謝佢。」蘭子又透露︰「公司方面出咗一封警告信畀對方,第一,唔好亂講嘢;第二,我亦知會咗律師,因為好多嘢指明道姓去講,係誹謗嘅話,呢方面搵專業人士去搞喇!」

而Crystal昨午亦有撰文反擊蘭子,並表示:「如果你們不是盲的話,就不要用對耳朵去看一個人。」

採訪:馬建華

攝影︰仇志德




鍾意就快D Share啦!