網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月17日 星期日

岑麗香:C1:岑麗香唔續約撤走返加趕生B __,岑麗香,

女神退出幕前!現年33歲的岑麗香於2016年底與拍拖多年的男友Joshua(強強)拉埋天窗,為兼顧香港的拍劇工作,老公一度來港工作陪伴。不過基地始終在 ...


女神退出幕前!


現年33歲的岑麗香於2016年底與拍拖多年的男友Joshua(強強)拉埋天窗,為兼顧香港的拍劇工作,老公一度來港工作陪伴。不過基地始終在加國,兩夫婦為見面要港、加兩地走,香香為家庭及想有仔趁嫩生,決定月中約滿無綫後便不續約,退出幕前積極造人。

2010年華姐冠軍岑麗香(香香),當選後跟無綫簽下長約,一直備受力捧,未為人妻時已是網民心目中的女神。外號「香香公主」的她,當年與其他無綫小花鍾嘉欣、李亞男、苟芸慧與王君馨被封為「處女黨」。雖然前年成為人妻,但香香的人氣不減,依然備受網民追捧,婚後的她還不介意拍劇時露肉,包括以比堅尼濕身玩水及小背心打沙灘排球!

樂易玲:有啱嘅工作再返嚟

女神事業正如日方中之際,近日卻傳出香香引退的消息!婚後兩年未有所出,心急想生BB的她決定暫且放低事業,早日締造幸福家庭,為此更索性不續約無綫,返加國向老公強強「交人」。

有關香香退出幕前生BB一事,無綫助理總經理(藝員管理及發展)樂易玲昨日回應時承認此事,對公司少了一位好演員坦言感可惜:「香香唔係同我哋解約,佢喺2010年當選華姐冠軍後,就同我哋簽咗好長合約,到今年接近呢幾日就完約。佢同無綫關係就好似仔女咁,自從結婚後呢兩年,佢都想放多啲時間畀家庭,同埋想生小朋友,我都好明白!香香有同我講想返加拿大好好陪老公及調理身體生小朋友,所以唔續約,等第時有啱嘅工作先再返嚟玩吓!(可惜?)在公嘅話,公司冇咗個好演員係好可惜,但在私嘅話,我都祝福佢有個幸福家庭!」

好友夾口供 留畀香香公布

跟香香情同姊妹的「處女黨」成員,被追問香香是否有喜?她們都口密兼統一口徑稱不清楚,留待當事人回應,其中身在法國的苟芸慧說:「I am actually at le mans in France, with the racing team. Not so sure of that. Its better to leave it to eliza to answer it herself.(我跟賽車團隊正在法國,對於這件事情我也不太知道,最好還是留給她回應吧。)」至於李亞男則稱:「我唔清楚合約啲嘢,可以問Eliza(香香的英文名)或TVB。」王君馨同樣「封嘴」,只說:「呢啲嘢畀佢自己回應好啲!」身在加國的鍾嘉欣則於截稿前未有回覆。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!