網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月1日 星期日

韋家雄:再婚賭多鋪!韋家雄10·6娶細20年嫩妻 __,韋家雄,

韋家雄再婚,一於賭多鋪!53歲藝人韋家雄,經歷過失婚失戀,五年前因拍無綫劇《金枝慾孽貳》與劇中飾演「春琳嬤嬤」的陳嘉嘉分手後,於今年元旦終於搵到真愛鄧 ...


韋家雄再婚,一於賭多鋪!


53歲藝人韋家雄,經歷過失婚失戀,五年前因拍無綫劇《金枝慾孽貳》與劇中飾演「春琳嬤嬤」的陳嘉嘉分手後,於今年元旦終於搵到真愛鄧楚雅(Keynes),對方比他年輕近廿年、任職銀行,拍拖數月因甚為投緣,決定閃婚,已定於今年十月六日大排筵席註冊結婚。

入行廿九年的韋家雄出身亞視訓練班,哥哥韋家輝雖是出名的監製,代表作多不勝數,包括《大時代》和《義不容情》等,但他未有叨哥哥的光,沒有參演過對方的劇,後來做過生意卻多次失敗,投身無綫後,一直演戇直、敦厚的角色,之前在《金》劇演小太監備受關注,今次在《宮心計2深宮計》中演公公「成內侍」,與「南宮司設」康華有一段神交的「對食」演出,更Man爆與康華上演一段「壁咚」戲,成網民熱話。

被女友心思感動

二人因合作無間而成為「好兄弟」,家雄「小登科」,康華當然要重槌出擊,準備豪花五位數字買金飾作賀禮。日前他們現身金飾店,見康華如兄弟般向家雄搭晒膊頭跑去揀金飾,但亦不及其後到場的Keynes搶鏡,一對新人一見面便Sweet爆手拖手,猶如剛拍拖的戀人般熱情,「三人行」出巡商場,逛完商場便到餐廳醫肚,家雄細心為女友揀美食,期間吸引不少Fans駐足觀看及邀請合照,場面熱鬧。

其實家雄能夠左擁Keynes右抱康華,都是憑其三寸不爛之舌,以搞Gag能手冧掂不少女生,身邊不少共事的同事,都讚賞他是一名「暖男」,又愛說笑話氹身邊人,人緣極好。他昨日受訪時謙稱:「其實我冇乜氹女秘技,只係做番自己,真誠對朋友!」又稱沒有用冧功氹未來老婆,反之Keynes施予無限愛心,親手縫製銀包、皮帶和造生日蛋糕送贈,成功令曾失婚失戀而對愛情灰心的他再燃愛火:「佢係一個不拘小節嘅人,我哋性格好夾,相處開心,咪一齊囉!佢好有心思,親手造好多嘢送畀我,呢份心先最珍貴,我好感動!」

囝囝與「媽媽」隊啤

家雄與第一任妻子所生的兒子,如今已廿多歲,他稱兒子予以祝福,並與「未來媽媽」相處融洽,相當感恩。問兒子與Keynes夾得嚟?他說:「佢兩個都好夾,我哋一齊飲啤酒,我個仔又帶埋佢女友出嚟,我哋一家四口一齊食飯好開心,我今次再婚,我個仔都好支持,仲祝福我添!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!