網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月1日 星期日

東鐵大埔墟有男子墮軌亡 馬蹄露目睹經過被嚇呆 喊住講:好可惜好難過 __,馬蹄露,

今日(7月1日)下午5時許,港鐵東鐵線大埔墟站發生懷疑墮軌事件,其後有一男子被救護員由列車下救出。據知當時月台上有很多目擊者被嚇呆,而藝人馬蹄露就是其 ...




今日(7月1日)下午5時許,港鐵東鐵線大埔墟站發生懷疑墮軌事件,其後有一男子被救護員由列車下救出。據知當時月台上有很多目擊者被嚇呆,而藝人馬蹄露就是其中一位。事後《壹》仔嘗試聯絡馬蹄露了解詳情,佢話:「本來我係北上,突然聽到火車煞車聲,跟住有小朋友大嗌,我擰過頭望去對面,以為煞車聲嚇親小朋友,但見到有人不停望車卡間嘅路軌,所以已知道有人墮軌。大約五分鐘左右已經有警察、救護人員到場,但見到現場已拉起帆布,可能救唔返喇,真係好可惜,唔知咩原因呀。」

目睹意外嘅發生,馬蹄露有好大感觸,最後更忍唔住喊埋出嚟:「原來咁不幸有人墮軌,咁心情梗係唔好啦,其實講真每個人生活都會有好難過時候,都會有高低起伏唔開心,其實選擇輕生係件好可惜嘅事,所以我希望大家,尤其是家人,要關心下自己家人多啲,有時候熟嘅朋友覺得佢有唔妥,都要關心佢多啲,俾多啲關懷佢哋,咁可能就唔會有咁嘅事發生囉。我望到都覺得好難過。」



鍾意就快D Share啦!