掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

碧咸:碧咸身家近70億 17歲外甥戶口得14蚊求見面 __,碧咸,

碧咸的17歲外甥(右下)近日自爆戶口得番14蚊!「萬人迷」碧咸(davidBeckham)與老婆Victoria傳身家約有69.17億(港元,下同), ...


碧咸的17歲外甥(右下)近日自爆戶口得番14蚊!


「萬人迷」碧咸(david Beckham)與老婆Victoria傳身家約有69.17億(港元,下同),不過碧咸家姐Lynne的17歲仔仔Freddie Every近日呻窮,更開口表示想見吓舅父碧咸!

Freddie的爸爸Colin早年與Lynne結婚,當時碧咸都有參加婚禮,不過Colin後來與Lynne離婚,大女Georgina與二仔Freddie跟爸爸生活,反而細仔Josh與媽媽同住。Freddie表示現時與爸爸Colin住於一房小單位,生活潦倒窮困,他正在讀緊砌磚課程,而戶口只有約14蚊,靠爸爸每星期拎政府約773蚊援助過活!

Freddie向英國傳媒表示自己只係想見吓碧咸,親人食飯傾吓偈,而唔係想要咩,仲話記得小時碧咸曾買快餐店的開心樂園餐給他,又曾一齊搵復活蛋,有過開心回憶,不過對上一次見面已經是9年前,他更指:「我睇咗碧咸一部電視紀錄片三次,睇吓佢有冇講起我,但佢冇,真係好難受。」此外,外媒翻出2011年,Freddie曾與碧咸兒子布魯克林(Brooklyn)及羅密歐(Romeo)睇波的場面,不過後來就少見交集。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!