掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】Jessica搵到技能Ready單飛? __,Jessica,

Jessica同主持人Kiwi傾心事。東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集。這集就請嚟女子跳唱組合SuperG ...


Jessica同主持人Kiwi傾心事。


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集。這集就請嚟女子跳唱組合Super Girls的成員Jessica(蔡明思),同主持人李惠儀(Kiwi)傾心事。

Jessica自嘲是五個女仔之中最普通一個,對自己外表完全缺乏自信關係,故從來無諗過單飛作個人發展,直至近年她終於搵到一樣技能可以「單飛」,Jessica真正「單飛」?係真唔係?一定要留意《閨蜜睡房》喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!