掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

陳志雲:拖手瞓大髀!王喜為陳志雲戴戒指真結婚? __,志雲,王喜,陳志雲,

係咪堅?陳志雲(Stephen)舉行演嘢會,期間扮已故電視廣播有限公司非執行董事方逸華「上身」,與王喜繼續寸爆無綫,王喜抵死表示乜都冇準備就可以請到對 ...


係咪堅?


陳志雲(Stephen)舉行演嘢會,期間扮已故電視廣播有限公司非執行董事方逸華「上身」,與王喜繼續寸爆無綫,王喜抵死表示乜都冇準備就可以請到對方上來,方逸華「上身」的陳志雲抵死表示:「我同Stephen就唔friend嘅,但錫唔錫佢我就唔講啦,但我冇撕過佢啲通告㗎!」他又說覺得大台就像旺角行人專用區,有山頭主義:「唔係嗰個山頭就叉唔到隻腳入去。」又謂王喜應該好清楚呢件事,之後他更講笑話唔知大台會否像旺角行人專用區般遲早摺埋。

之後播出一條短片,片中陳志雲與王喜大玩「HeHe」情,片段中身在日本的兩人扮演相識相愛的過程,王喜更為陳志雲戴上戒指,之後出現兩人更頭貼頭、王喜背對背孭起陳志雲等「甜蜜」畫面,最後片段更寫上「Just married」,全場即拍手歡呼。之後兩人身穿片中的禮服手拖手出場,陳志雲更撒嬌地瞓在王喜的大髀上。

攞崔建邦打女人嚟玩

兩人繼續演戲大談婚姻的話題,分析情侶相處的大忌。王喜向陳志雲表示不一定要影婚紗相:「何況你又唔係女人,我揀女人嘅話我揀宣萱啦。」陳志雲即扮嬲謂:「你同宣萱真係有嘢嘅,宣萱有咩咁好呀!」之後兩人又講到不可以提對方的前度,王喜提到陳志雲愛將「崔建邦」,陳志雲即謂:「你做咩提崔建邦?你以為我真係鍾意佢咩?佢頭尖額窄,又鍾意打女人,但佢唔會打我嘅,因為我唔係女人。」全場大笑。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!