掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

周杰倫:昆凌小背心勁澎湃 周董一句話引網民洗版 __,昆凌,周杰倫,周董,

究竟周杰倫講咗咩引起網民激烈討論呢?台灣天王周杰倫(周董)早前無辜牽涉出軌事件,當事人亦澄清還周董清白!雨過天青嘅周董仲即刻冧老婆昆凌!話說昆凌喺In ...


究竟周杰倫講咗咩引起網民激烈討論呢?


台灣天王周杰倫(周董)早前無辜牽涉出軌事件,當事人亦澄清還周董清白!雨過天青嘅周董仲即刻冧老婆昆凌!話說昆凌喺Instagram上載咗自拍相,相中嘅佢着上白色小背心托頭仲幾咁「胸」湧澎湃,真係成個少女咁,清純又帶點性感!周董睇見老婆咁嘅樣,都忍唔住留言:「我是在跟高中生交往嗎?」

一句咁嘅說話即時引起網民洗版,唔少人大讚佢口甜舌滑,已經變咗「寵妻狂魔」,仲有人笑言:「你娶了一個高中生 還讓人家當媽媽」、「大叔愛上高中生……」、「已經結婚了,還在交往」,不過網民都話昆凌的確唔似媽媽,真係幾似學生妹嘅!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!