掃呢頁CODE去手機

2018年7月22日 星期日

劉心悠:前凸後翹!劉心悠性感小背心踩落旺角 __,心悠,劉心悠,

劉心悠吊帶小背心上陣。藝人吳卓羲、劉心悠、廖啟智、尹光等於旺角鬧市為電影開鏡,劇組於街口封了一半,有過百名巿民觀,引來警察前來了解。已第三次到旺角的心 ...


劉心悠吊帶小背心上陣。


藝人吳卓羲、劉心悠、廖啟智、尹光等於旺角鬧市為電影開鏡,劇組於街口封了一半,有過百名巿民觀,引來警察前來了解。已第三次到旺角的心悠穿吊帶小背心上陣,前凸後翹,相當吸睛!她透露整部電影均在該區取景,但不擔心人多會亂,更謂:「我好性感咩?OK嘅,算有進步,但戲入面我唔會着吊帶,做運輸工人,雖然唔使粗魯,但亦唔係文靜,係少嘢講,粗口都唔使講,費事講歪咗會好好笑。」

曾與鄭嘉穎傳緋聞的心悠,被問到可知對方結婚?她稱從吳卓羲口中得知,是否未恭喜對方,她謂:「話晒我哋合作過!(你哋傳過緋聞?)有個緋字即係唔係真」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!