掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

【BB來了劇透】姚嘉妮成地獄陪月捱告 范文雅酒後亂性色誘黎諾懿 __,嘉妮,范文雅,黎諾懿,姚嘉妮,

《BB來了》第13至15集(星期3、4、5)劇透:以姚嘉妮嘅外形,都真係幾難搵到人請佢做陪月,難得有位張太肯請佢,開工時梗係要小心啲,唔好得罪人啦。所 ...




《BB來了》第13至15集(星期3、4、5)劇透:

以姚嘉妮嘅外形,都真係幾難搵到人請佢做陪月,難得有位張太肯請佢,開工時梗係要小心啲,唔好得罪人啦。所以,就算姚嘉妮撞破張太老公同隔離屋女人關係曖昧,Ali都千叮囑萬吩咐,叫佢唔好將件事話俾張太聽。

不過最後,張太都係炒咗姚嘉妮,「媽媽谷」更謠傳姚嘉妮係「地獄陪月」,牽連寶安心成為眾矢之的。唔通佢將張生外遇嘅事話咗俾張太聽?但姚嘉妮堅稱無爆響口,更奇怪嘅係張太對佢亦無任何投訴,咁點解要炒佢呢?

禍不單行,黃長興妹妹Fiona話想改善兩家關係,於是請姚嘉妮做陪月,又要求姚嘉妮用古法紮肚幫佢恢復身形。姚嘉妮免為其難幫忙,但Fiona因紮肚受傷更一口咬定姚嘉妮傷人要告佢,寶安心亦收到律師信,被要求終止姚嘉妮合約。

黎諾懿建議犧牲姚嘉妮,但Ali覺得老公有所隱瞞,亦懷疑到范文雅身上。有時女人嘅直覺真係好準,事關黎諾懿真係跌咗入范文雅嘅圈套。

是咁的,范文雅以高薪拉攏黎諾懿幫佢做嘢,黎諾懿為前途著想一口答應。與此同時,范文雅酒後亂性色誘黎諾懿。直到黎諾懿懷疑姚嘉妮整傷Fiona被告係同范文雅有關,並打算辭職時,一切已經泥足深陷。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!