掃呢頁CODE去手機

2018年7月25日 星期三

囝囝讚鄭秀文有型 梁洛施:食咗誠實豆沙包 __,梁洛施,鄭秀文,

■(左起)鄭秀文、梁洛施和舒淇日前相約飯敍。互聯網圖片
■(左起)鄭秀文、梁洛施和舒淇日前相約飯敍。互聯網圖片梁洛施(Isabella)上周全面復出,昨日她在Ig貼了和鄭秀文(Sammi)、舒淇、馬詩慧、王 ...


梁洛施(Isabella)上周全面復出,昨日她在Ig貼了和鄭秀文(Sammi)、舒淇、馬詩慧、王麗嘉,以及她的經理人Kim在家中飯敍的相片,Isabella更搞笑留言,指囝囝吃了「誠實豆沙包」,指飯前讓囝囝看Sammi的相片,然後問囝囝:「媽咪型啲定Sammi姐姐型啲?」囝囝竟然坦白說:「Sammi姐姐型啲……」



■梁洛施爆囝囝讚Sammi型、舒淇靚。互聯網圖片 ■梁洛施爆囝囝讚Sammi型、舒淇靚。互聯網圖片

Isabella又再拿出舒淇相片給囝囝看,再問他:「舒淇姐姐靚啲,定係媽咪靚啲?」囝囝就說:「Wow!舒淇姐姐靚啲!」最後Isabella留言表示:「最後我同囝囝講,媽咪覺得你好乖你好誠實,你要keep住咁樣知唔知道!真係畀佢激死。」而Sammi亦有在Ig貼相,並留言:「Happy night.女人之夜。」

撰文:李察




鍾意就快D Share啦!