網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月10日 星期二

陳榮峻:對山聰催婚!胡定欣唔敢畀男友見人 __,定欣,陳榮峻,陳山聰,山聰,胡定欣,

定欣孖山聰出席婚宴。藝人胡定欣、陳山聰出席陳榮峻及吳香倫的婚宴。問到定欣是否「有着落」時,她謂:「未有時間,想完咗舞台劇休息吓先就真。山聰佢哋成日都話 ...


定欣孖山聰出席婚宴。


藝人胡定欣、陳山聰出席陳榮峻及吳香倫的婚宴。問到定欣是否「有着落」時,她謂:「未有時間,想完咗舞台劇休息吓先就真。山聰佢哋成日都話介紹男仔畀我識,但佢哋啲朋友全部結晒婚,佢哋有個『將軍澳福利會』嘅group,裏面三對人有聚會千祈唔好叫我,我單身一人呀。(識到男仔會帶畀山聰佢哋過目?)一定唔會,佢哋嚇走人呀,真係唔夠膽畀佢哋見!」

結婚唔擺酒

問山聰是否來取經?他說:「唔使啦,我成日去飲,況且我唔諗住擺酒。」定欣笑叫山聰「畀定個期先」,山聰即推搪謂:「我自己都唔知,好忙呀,轉頭又要返廠拍劇喇。(真係唔擺酒?)唔啦,我覺得擺酒好似冇乜時間招呼賓客咁,自己亦唔想麻煩到人,到時咪開個私人派對、同屋企人食飯,去旅行算啦。(女友肯?)佢最想添呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!