掃呢頁CODE去手機

2018年7月5日 星期四

自爆做戲摑曾江失戀謝賢呻十足過監躉生活 __,曾江,謝賢,

■四哥(右)前晚大爆當年《4個小生》的掌摑事件造假,笑說飛甩眼鏡的修哥比他好戲。
■四哥(右)前晚大爆當年《4個小生》的掌摑事件造假,笑說飛甩眼鏡的修哥比他好戲。將屆82歲的謝賢(四哥)一生風流,十多年前戀上細他49歲的上海女子Co ...


將屆82歲的謝賢(四哥)一生風流,十多年前戀上細他49歲的上海女子CoCo,前晚他出席活動時,終於承認與女友分手,結束12年爺孫戀。回復單身的他自言生活孤獨枯燥,住大屋如坐監,希望有工作調劑。四哥更大爆15年與曾江《4個小生去旅行》的掌摑事件是造假搞氣氛,笑言胡楓比他更好戲。

謝賢將於本月尾就滿82歲,自95年與狄波拉離婚後,風流成性的他繼續戀愛,70歲時戀上比他年輕49歲的上海女子CoCo,譜爺孫戀,二人拍拖12年。CoCo曾開腔表示與四哥一齊幸福,大讚他是紳士,對她呵護。不過四哥近年與CoCo再未有如以往般出雙入對,至今年初,傳出二人分手,但四哥當時就未有表態。

四哥前晚與胡楓(修哥)及薛家燕等,現身尖沙嘴出席福臨門鮑魚宴,心情大靚的他滔滔不絕,盡訴心中情。記者問到他與CoCo的感情近況時,四哥就直認回復單身:「冇拖拍先死,真係好悶,起身就望住個海,早餐、食飯都係一個人,好枯燥。𠵱家有少少嘢搵我做就開心啲,因為真係好似坐監咁,《鋒味》都有搵我出吓鏡,搵番兩個錢自己使,係咪都有啲嘢做吓。」問到他會否再拍旅遊節目,他說:「有人請我做乜都做!我好有魄力㗎!」



■曾江(右)15年在《4個小生》記者會上被四哥掌摑,迴響甚大。資料圖片 ■曾江(右)15年在《4個小生》記者會上被四哥掌摑,迴響甚大。資料圖片
■修哥當時被「誤中副車」,被打到飛甩眼鏡。資料圖片

■修哥當時被「誤中副車」,被打到飛甩眼鏡。資料圖片
■四哥去年拍攝內地節目時,曾表示經常一個人在豪宅中吃飯。互聯網圖片

■四哥去年拍攝內地節目時,曾表示經常一個人在豪宅中吃飯。互聯網圖片
■四哥曾明言希望CoCo是他最後一段感情,可惜最後亦分手告終。資料圖片

■四哥曾明言希望CoCo是他最後一段感情,可惜最後亦分手告終。資料圖片

摑完即請食雪糕

四哥與修哥、曾江及Joe Junior15年拍《4個小生去旅行》,當年四哥在記招上掌摑曾江,修哥勸交被打甩眼鏡事件,問到以後會否嚴選拍檔,四哥即爆當年內幕:「黐線嘅!我哋𠵱家唔知幾friend,嗰時係做戲!」至於修哥眼鏡飛脫,四哥就表示:「佢自己做㗎嘛,佢用手指撳住眼鏡,佢好好戲,係老戲骨,好戲過我哋好多。嗰巴係四個人一齊度,係擺我上枱,我個人有乜所謂箒,不知幾過癮!但係後尾就唔過癮呀,因為個個指住我鬧,幾陰功呀,做埋啲咁嘅衰嘢!」問到之後有否請曾江食飯賠罪,他表示:「打完之後即刻請佢食雪糕啦,係我謝老四先咁蠢,佢哋本身係搵胡楓做嘅,但係佢講嘢『啊啊啊……』咁樣鬼聽佢呀!」



每兩星期探孫仔

四哥雖然甩拖,但心情未受影響般,大讚兒子霆鋒烹飪了得,問到霆鋒會否再買樓給他,四哥表示:「買嚟做乜?佢都費事我搬嚟搬去,將來都係佢㗎啦,呢個只係佢嘅心事。自己年紀老冇乜錢使,又好慳,霆鋒咁多錢都係因為我冇乜使過,我唔識使錢,都唔想浪費個仔嘅錢。」四哥坦言現在生活規律,如每兩星期就會去探孫仔,問到有否探「新抱」王菲,他即表示:「探都係探個仔啦。」四哥表明不會過問霆鋒私事,會否再婚都不會問,只希望對方開心。

採訪:羅慧敏

攝影:林賓利




鍾意就快D Share啦!