掃呢頁CODE去手機

2018年7月5日 星期四

Liddy貼吮手指超聲波照 預告可能會早產 __,Liddy,李悅彤,

30歲嘅李悅彤(Liddy),14年爆出跟導演彭順不倫之戀後「一夜成名」,家中又適逢巨變,人間蒸發近一年。如今Liddy已企番起身,忘掉過去,曾被爆戀 ...


30歲嘅李悅彤(Liddy),14年爆出跟導演彭順不倫之戀後「一夜成名」,家中又適逢巨變,人間蒸發近一年。如今Liddy已企番起身,忘掉過去,曾被爆戀上澳門已婚富二代鮑偉業(Ivan)。

上月20日,《蘋果》率先報道Liddy已婚兼懷孕,Liddy之後亦大方承認有喜,透露預產期喺11月,但就以老公係圈外人為由,不欲多談,但其實Liddy喺葵涌新開嘅家品店接受訪問當日,老公Ivan亦在舖打點。

昨日Liddy喺社交網貼出BB超聲波圖,然後留言:「喜歡吮手指的寶寶,喜歡拿手擋著額頭的寶寶!醫生說手腳偏長像爸爸,頭型大又圓像媽媽。寶寶順利過完第三關了,期待4個月後見你。」

11月6日31歲生日嘅Liddy,仲留言話:「可能媽媽要過一個難忘的生日,因為寶寶比自己本來週數大一點。」預告BB有機會早產,同佢同月同日出生。




鍾意就快D Share啦!