掃呢頁CODE去手機

2018年7月5日 星期四

【前夫邀請對談】葉青霖為追廖安麗戒煙 出家前為富商子影全家福 __,葉青霖,廖安麗,

(影片截圖)
曾為已故的羅慧娟拍攝生前最後一輯照片、以攝人像出名的香港知名攝影師葉青霖,與藝人廖安麗(Annie)在1986年結婚,婚後人十分恩愛,誕下兩女後移民澳 ...


曾為已故的羅慧娟拍攝生前最後一輯照片、以攝人像出名的香港知名攝影師葉青霖,與藝人廖安麗(Annie)在1986年結婚,婚後人十分恩愛,誕下兩女後移民澳洲至 1999 年回流香港,不過於2010年,兩人突傳出離異消息(新聞連結: https://bit.ly/2tT4kXA ),因為葉青霖要出行修行。

法號為釋常霖的他,最近與佛教網站(佛門網)合作,拍攝訪談節目《常霖有請》,更邀請前妻做訪談,兩人由認識講到出家,而Annie提到前夫出家後亦忍不住哽咽起來。

常霖法師先講到倆人認識的過程:「我識你都因為影相,我記得係賈思樂介紹咗TVB幾個年輕嘅女藝人畀我影相,當時就影咗你、戚美珍、景黛音同埋陳復生,影完之後其實冇嘢,當時都冇乜特別感覺,後來係因為一班後生仔一齊出去玩,我覺得你係比較特別,因為你好抵得諗,所以你做好多嘢都好主動去為其他人服務。我覺得點解會有人咁肯為人?所以我就變咗好欣賞你。」

「後來因為一次機緣下,我哋所有朋友走咗,淨番我同你,咁啱又係食飯時間,咁就一齊食飯。食飯時大家傾偈,我當然食緊煙,你話你雖然唔贊成人食煙,但我唔會叫你依家唔好食煙,我覺得呢個心態幾得意,你唔會勉強朋友做佢哋唔想做嘅事,當時我覺得呢個人幾特別,於是我返去就諗,不如我試吓為佢戒煙!」

當時的葉青霖,一日抽兩包煙,苦無決心戒掉。可是萌生了「試吓為佢戒煙」之念後,又真係說到做到,Annie也說:「結果你第二朝起身就冇食、話戒就戒!」自是被打動:「真係好難,話唔食就唔食,我當時真係好感動!」

之後兩人談到夫妻生活,雖然當時全家已移民澳洲,看似樂也融融,但Annie原來覺得開不了心:「當時以為喺澳洲住滿兩年可入籍,點諗到法師你原來咁鍾意嗰度嘅環境,直情係唔願走,對小朋友當然係好好成長環境,但我始終香港土生土長,無論語言、文化,我都覺得生活上有障礙。經過好多次努力想說服你不如舉家回流返香港,但你都唔贊成,所以當時真係唔開心。」後來葉青霖想通了,99年舉家回流。

回流後,葉青霖繼續攝影工作,但他已決定要修行——全職修行。提到自己最後一個商業工作,是為香港某富商的兒子影家庭照。

富商之子得知葉青霖在事業如日方中之際,竟毅然決定全職修行,不禁奇道:「你又唔係做得唔好,點解你會咁諗?」葉青霖謂:「我當時就反問佢,其實有錢未必一定開心,你話係唔係?佢當堂諗咗一陣答『其實都係嘅』。

「我想帶出,其實喺現實生活裡面,有好多問題同煩惱,唔識處理的話,就算有錢都唔會話好開心。我好幸運接觸到佛法,喺佛法裡我搵到條路係可以解決呢啲問題,只是覺得當時part time去學就好似差啲嘢,就覺得會唔會full time會好啲呢?」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(影片截圖) 香港知名攝影師葉青霖,與藝人廖安麗(Annie)在1986年結婚(影片截圖) 香港知名攝影師葉青霖,與藝人廖安麗(Annie)在1986年結婚(影片截圖)
婚後人十分恩愛,誕下兩女後移民澳洲至 1999 年回流香港(資料圖片)

婚後人十分恩愛,誕下兩女後移民澳洲至 1999 年回流香港(資料圖片)
於2010年,兩人突傳出離異消息,因為葉青霖要出家修行。(資料圖片)

於2010年,兩人突傳出離異消息,因為葉青霖要出家修行。(資料圖片)
法號為釋常霖的葉青霖主持節目《常霖有請》,更邀請前妻做訪談(影片截圖)

法號為釋常霖的葉青霖主持節目《常霖有請》,更邀請前妻做訪談(影片截圖)
兩人由認識講到出家,而Annie提到前夫出家後亦忍不住哽咽起來。(影片截圖)

兩人由認識講到出家,而Annie提到前夫出家後亦忍不住哽咽起來。(影片截圖)

鍾意就快D Share啦!