掃呢頁CODE去手機

2018年7月2日 星期一

李佳芯:塞錢畀男友!李佳芯強調:佢要搵得多過我 __,李佳芯,

男人搵錢唔可以少過女友?藝人李佳芯(Ali)出席新劇《白色強人》煞科飯局,講到她日前為男友陳炳銓慶祝生日,相約一班好友唱K。問到她送了甚麼生日禮物,她 ...


男人搵錢唔可以少過女友?


藝人李佳芯(Ali)出席新劇《白色強人》煞科飯局,講到她日前為男友陳炳銓慶祝生日,相約一班好友唱K。問到她送了甚麼生日禮物,她嬌嗔答:「銀包仔,佢之前嫌自己個銀包太大唔方便,我送個細啲嘅畀佢。(有冇似習俗咁,入啲錢入去,祝佢搵多啲?)又冇喎,今晚返去入1,000蚊先,因為佢要搵得多過我!(點解唔二人世界?)平時啲人已話我孤獨,生日派對人多熱鬧好玩啲,我好努力叫晒佢識嘅朋友嚟。」

當日男友唱K時High到表示不會放低支咪,而Ali就笑言自己不是「咪霸」:「我揸咪最多嘅時候,就係好似依家做訪問咁囉!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!