掃呢頁CODE去手機

2018年7月24日 星期二

飲酒有助創作令人變得感性?側田:我唔可以清醒jam歌(足本版) __,側田,

飲醉會唱的歌?「《追》,以前嘅飲歌,以前卡啦OK唱到喊架。啲朋友都知架喇:「死喇!阿田醉咗喇。」跟住我對住電視企到好埋,唱到流眼淚。但而家唔會喇,唔知 ...




飲醉會唱的歌?

「《追》,以前嘅飲歌,以前卡啦OK唱到喊架。啲朋友都知架喇:「死喇!阿田醉咗喇。」跟住我對住電視企到好埋,唱到流眼淚。但而家唔會喇,唔知點解唱呢首歌唔會喊,個人變咗。」

飲醉寫成的歌?

「經常,我jam嘢一定要飲架。同啲朋友jam、去酒吧、去busking一定要,唔可以清醒jam。譬如啱啱諗到首《Happy Hour》,happy hour唔係真係好happy hour,大家出到嚟呻,或者要同老闆去應酬。真係happy係同班friend食完飯,放工嗰啲唔happy,係啲酒吧呃人。」

《Happy Hour》有句詞:「sleeping all my life in every waking hour.」

「其實我首歌想講,好多人都係醒緊,但其實瞓緊覺。根本日日重複緊唔想做嘅嘢,跟住放工就去happy hour,但個過程唔happy,為乜呢?」

攝錄:志輝

場地:COZi Lounge(Hotel COZi Oasis 悦品酒店 荃灣)

化妝:Yen lai

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!