掃呢頁CODE去手機

2018年7月23日 星期一

日本交換戒指頭貼頭 王喜陳志雲「just married」出櫃? __,志雲,王喜,陳志雲,

■志雲(右)前晚開騷,密友王喜在台上由頭撐到尾。
■志雲(右)前晚開騷,密友王喜在台上由頭撐到尾。陳志雲前晚在理工大學賽馬會綜藝館舉行「志雲尋志雲登陸舞台演嘢會」頭場,同性密友王喜由頭撐到尾,兩男大膽 ...


陳志雲前晚在理工大學賽馬會綜藝館舉行「志雲尋志雲登陸舞台演嘢會」頭場,同性密友王喜由頭撐到尾,兩男大膽玩「出櫃」,現場播出他們穿禮服玩交換戒指片段,字幕甚至打出「just married」。

當一對「新人」出場,全場觀眾尖叫,志雲與王喜還稱對方「雲雲」和「喜喜」,打情罵俏,講到前度更爆出火花,王喜說:「如果我要揀女人,我都揀宣萱」志雲說:「原來你同宣萱真係一齊過。」志雲作狀發脾氣兼怪王喜催促:「催催催,崔建邦呀!你以為我真係鍾意佢?佢份人頭尖額窄,冇嚟貴格,佢仲打女人㖭。」

志雲用共融話題寸無綫:「以前兩間電視台可以轉嚟轉去,不過以前無綫去亞視嘅人就真係返唔到轉頭,撞鬼囉,𠵱家無綫啲人都係亞視嘅。」志雲續說:「行人專用區同無綫好似,最似係山頭主義。不過藝人好鍾意山頭主義,好似我好鍾意陳豪,就係珍姐個山頭嘅,好似梁家樹叫佢拍劇都唔敢拍。」最後謝幕,志雲鞠躬時說:「我仍然好愛TVB嘅,我冇恨過崔建邦,亦都從來冇愛過佢。」



■志雲與王喜突然「出櫃」,其後澄清只是英式幽默,自己笑自己。 ■志雲與王喜突然「出櫃」,其後澄清只是英式幽默,自己笑自己。
■志雲與王喜又唱又跳,為演出揭開序幕。

■志雲與王喜又唱又跳,為演出揭開序幕。
■志雲在台上一時感觸,講到眼濕濕。

■志雲在台上一時感觸,講到眼濕濕。
■王祖藍指老婆預產期為年底。

■王祖藍指老婆預產期為年底。

英式幽默自嘲

志雲後台訪問時,講到當年王維基用1,000萬力邀他為港視拍二十集劇,志雲解釋:「佢邀請我,我冇出聲,佢就當我推咗。」志雲前晚開騷狂寸無綫,他重申:「其實我好愛TVB,但一台獨大唔係好事。」講到志雲跟王喜充滿愛的短片,志雲直言:「係我諗,王喜話『冇乜所謂,都呢個年紀喇』,我就當呢個係英式幽默。」

此外,王祖藍為志雲騷做嘉賓,祖藍謂老婆李亞男預產期在年底,現在買嬰兒用品、裝修及公佈性別,全由太太話事。

採訪:盧妹

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!